sâmbătă, 6 august 2011

Eu am stabilit trendul ăla.

Dragă jurnalule,

Vreau să imi intru iar în mână la capitolul scris.Aşa că azi o să vorbesc despre o frază a unei prietene care m-a şocat puţin:"De când mi-am făcut eu ziua în localul ăla,toţi o fac acolo".
De ce m-a şocat?Pentru că nu era genul ăsta de fată.
E uimitor cum se schimbă oamenii.Când am cunoscut-o critica astfel de fete extrem de mult."Au numai fiţe,se bazează numai pe bani şi pe prieten".Exact aşa a ajuns şi ea,numai că nu va fi niciodată în stadiul în care să recunoască asta.
Se schimbă oamenii atât de mult numai din cauza anturajelor?Chiar nu mai e nimeni îndeajuns de puternic încât să-şi păstreze caracterul până la final?Ce se întâmplă cu ei?Orbesc?
E păcat să văd că îmi pierd prieteni aşa.Pentrr că pe ea nu o mai recunosc.

A ta,
Chloe

Un comentariu:

  1. Oamenii se adapteaza la cei din jurul lor. Iar pentru a fi acceptati sau placuti, uneori uita ca nu erau de acord cu unele persoane, comportamente, tendinte sau idei.

    RăspundețiȘtergere