luni, 15 august 2011

Coward

Dragă jurnalule,

Să fiu surprinsă,nu ştiam cum să reacţionez:să râd:să mă comport normal pentru că ştiam că asta avea să facă sau să fiu puţiiin nervoasă.

Deci,l-am văzut zilele trecute cu prietena lui.E o puştoaică mai mică decât mine.Pun pariu că nu face sex la telefon cu ea,ca nu o pune la perete ca să o sărute cât mai intens,că nu o mângâie pe spate uşor doar ca mai apoi să o sărute in ureche.Nu pare genul ăsta de fată,e prea cuminte.

Eu eram cu Sarah,cea mai buna prietenă a mea.Sarah,care a fost abordată de Andrew pe facebook.Încă nu pot să îmi dau seama cum de a fost atât de idiot încât să vorbească cu ea,ţinând cont de faptul că ştia ce relaţie am cu ea.Probabil o fi uitat.Ideea este că a încercat să flirteze cu ea,dar în zadar,ea l-a ignorat.

Când ne-a văzut pe amândouă râzând şi glumind,a întors privirea şi a grabit puţin pasul,să ne ocolească.Cred că abia atunci s-a prins de gafa lui.

Ce mi-am dat seama după 2 zile?Am fost doar amuzată de situaţie.Pentru că la el nu mai ţin.

A ta,
Chloe



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu