sâmbătă, 13 august 2011

Dating



Dragă jurnalule,


Ştiu,este o simplă întâlnire,dar mi-e frică să nu o dau în bară.Încrederea în mine,la care mai trebuie să lucrez,trebuie să aibă o limită maximă astăzi şi să se ia frumos de mână cu relaxarea.

E un tip super ok.În primul rând datorită faptului că ascultă muzică din anii 70-80-90,lucru care ma fascinează la orice bărbat şi apoi pentru că este foarte educat şi are niăte principii care cred ca ar trebui să le deţină mai mulţi...masculi.:))

Deja ştiu cum îmi aranjez părul.Şi ce rochiţă îmi iau.Şi ce gecuţă deasupra.Şi ce cerceri.Şi tot.

Da,mi-am amintit,Blair mi-a spus să nu o iau ca întâlnire şi să nu am emoţii pentru că va fi ok.În caz deceva,beau la început puţin să am curaj după.

Masa e rezervată de aseară pentru 4 persoane.Va fi serată şi atmosfera va fi super,e un local foarte drăguţ.

Dacă aveţi sfaturi până diseară la 9,vă ascult.

A ta,
Chloe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu