sâmbătă, 11 iunie 2011

Vreau un barbat

Dragă jurnalule,

Azi am dat de acest filmuleţ.Mi se pare superb.
Vreau sa fiu ca ea.Vreau să găsesc un bărbat care sa ma iubească atunci când sunt tristă,când sunt fericită,când am nervi,când ţip,când sunt deprimată,când mă prostesc,care să ma iubească oricînd.
Vreau un bărbat care să se trezească înaintea mea şi să mă privească dormind.Să ma fac mică în braţele lui şi să simt că sunt în siguranţă.
Vreau un bărbat care să-mi aducă un trandafir fără nici un motiv.Un bărbat care să mă suprindă cu o invitaţie la teatru.Cu un weekend la mare.Sau pur şi simplu să ma ducă într-o poiană şi să mă dea în hamac.
Vreau un bărbat care să vină cu mine să îmi caut pantofi şi o rochie.Care să mă suporte o zi întreagă in magazine,şi seara să mai aibă zâmbetul pe buze când mă priveşte.
Vreau un bărbat care să gătească cu mine.Cu care să fac o cină deloc complicată,dar pe care să o servim pe balcon,cu lumânări pe masă,îmbrăcaţi elegant,ca şi cum am fi la un restaurant din oraş.
Vreau un bărbat care să facă dragoste cu mine ca şi cum aş fi singura femeie din lume.Vreau un barbat a cărui singura plăcere să fiu eu.
Vreau un bărbat care să mă iubească dimineaţa,la prânz şi seara,la 17ani,la 30 de ani,la 50 de ani,la 80 de ani.
Nu vreau un vis.Vreau un bărbat care să ma iubeacă.


9 comentarii:

  1. cred ca toate ne dorim un asemenea barbat..

    dar totusi, sa fim constiente, nu exista asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos, mi-a placut la nebunie clipul.A picat intr-un moment potrivit...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cred că e nevoie de mai mulţi bărbaţi pentru toată lista aia de cerinţe. :))

    PS. Cei din clip sunt aborabili, aşa de frumoşi sunt! (mai puţin partea cu scuipatul, totuşi :-s)

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Bine zici "Barbat" si nu baiat ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. imi pare rau ca zic asta, dar cred ca e imposibil :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Fetelor,ştiu că e imposibil,dar cine nu are voie să viseze?

    despreel:nici pe mine nu m-a pasionat:d

    RăspundețiȘtergere
  7. Hei,Chloe.M-ai intrebat acum cateva zile de unde vine inspiratia mea.Well,nu stiu nici eu exact.Dar sunt sigura ca un factor foarte important este muzica pe care o ascult in momentul acela.
    Spune-mi ca sunt nebuna,dar sunt unele formatii/melodii care ma trimit intr-o stare excelenta.Si atunci imi pot deschide sufletul si scriu orice imi trece prin minte.Iar printre randuri adaug putin din fiinta mea.
    Ceea ce am eu,nu este talent.Nu e,crede-ma.Sunt constienta!Ceea ce am eu este suflet.
    Scriu cu sufletul si sunt foarte multumita atunci cand vad pe cineva care apreciaza.
    In ultima vreme am semi-amandonat blogul si incepe sa-mi para nespus de rau.Dar n-am avut nici timp si nici dispozitia necesara.Si decat sa scriu mult si prost,mai bine stau cuminte.
    Am intrat din intamplare azi pe blog si am vazut comentariul tau.Sincer,nu credeam ca inca mai poposeste cineva pe blogul meu.Si-ti mega multumesc pentru asta!
    Scrii frumos,continua! ^^ >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu una o sa dau replay, minunat si cam atat pot spune!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu nu.. există, sunt suficienţi pentru cele ce merită. Doar că muntele ăsta de calităţi este întotdeauna întâlnit la bărbaţi care nu excelează în finanţe şi aspect, cel puţin nu la modul în care se doreşte de către don'şoarele moraliste în teorie, dar imorale în practică. Bărbaţii cu astfel de calităţi, neavând ambalajul lucios care să atragă ochiul analitic al femeii ajung de obicei pe mâna unor dame care îi folosesc pe post de preş, pentru că ele spre deosebire de cele care culeg cioburi crezând că sunt diamante, au inteligenţa necesară să-ţi dea seama că frumuseţea plastică şi banii nu sunt calităţi reale, ba mai mult, ele ştiu că nu trebuie niciodată să se sinchisească să îi aprecieze pe aceştia, pentru că ei, fiind buni din fire nu se pot schimba niciodată.
    Aşa că voi astea de spuneţi că nu există bărbaţi din ăştia, rămâneţi încotinuare cu cei care plac doar ochiului că de cei la care visaţi se ocupa scorpiile.

    Şi pentru că sunt un om "cu multă mâncare pe la mine" dupa cum zici am şi o teoremă culinară care se aplică în viaţă:

    "O mâncarea care arată bine nu e întotdeauna şi bună la gust" şi reciproca ei: "o mâncare gustoasă nu arată întotdeauna bine" şi.. în final contează gustul, sau poate greşesc eu, poate om putea trăi şi doar din imagini.

    RăspundețiȘtergere