marți, 28 iunie 2011

Agăţat.Înşelat.Bărbaţi din nou.

Dragă jurnalule,

   Super.E ora 2.Am baut pe la 12 un 3 în 1,am spus că pe mine nu m-a ţinut niciodata trează,dar se pare că asta face acum.Pentru prima oară.
Ascult Taxi..dar nu sunt deprimată.Încă.Încerc să nu ascult versurile,doar linia melodică.E superbă.

   O Doamne.Sunt patetică.Iar mi-a zburat gândul la el şi l-am cautat pe Facebook să văd ce mai face.Ascultă muzică care îmi place.Nenorocitul.E unul din lucrurile care m-a atras la el.Îmi făcea nişte dedicaţii foarte frumoase,adormeam cu melodiile de la el pe buze.Ce naivă eram pe atunci.Uite,alt comentariu pe profil,în care spune cât de tristă e lumea,cât de falsă,în care aminteşte iar că parcă nu ar mai trăi aici,nu îşi găseşte locul.Mititelul.Eu cred că îi este prea bine de la câte domnişoare agaţă.

   Apropo de agăţat.Încă nu ştiu cum ar trebui să mă comport în faţa domnilor de pe stradă care se bagă în seamă cu diverse motive.Ultima dată ne-au abordat doi tipi pe stradă,pe mine şi pe o prietenă,dorind să ştie cine înşeală mai mult:femeile sau bărbaţii.Bănuiesc că raspunsul nostru e clar pentru oricine.Şi de apare un comentariu de la un bărbat că nu e adevărat:ştiţi bine că voi ne întreceţi.Asta nu înseamnă că femeile sunt sfinte.Doamne fereşte.Cu mâna pe suflet spun că şi noi facem asta.Cu o privire,cu un sărut,cu mai mult,dar o facem.

Amante sunt destule.Femei care au două relaţii sunt la fel de multe.O prietenă bună iubeşte mai mereu doi bărbaţi în acelaşi timp.În noua relaţie descoperă o iubire mai mare pentru fostul şi revine la el mereu.Măcar odată.Aşa e firea ei,o cunosc de mult şi chiar nu se poate schimba.Şi cunoc şi alte exemple.

Acum ceva timp am avut câteva întâlniri cu cineva care avea prietenă.Dacă am să spun că el m-a ademenit nu ştiu cine mă va crede.Dar eu mă simţeam bine.Nu am trecut de mângâieri,unele atingeri şi săruturi pasionale.Nu am putut,nu eram în stare şi mă bucur extrem de mult că m-am limitat la atât.Sunt măndră de mine pentru că eu am oprit totul.Sincer.

Şi totuşi bărbaţii înşeală mai mult.Nu-i aşa fetelor?

A ta,
Chloe

6 comentarii:

  1. Vei reusi sa treci si peste. Nu cunosc situatia sau pe tine si pe el, dar intr-un final, se intampla. Uiti si tu de cine te-a uitat.
    Acum, in legatura cu subiectul, eu unul nu tin partea nimanui. Dar nu as putea iubi doua persoane simultan, cu atat mai mult nu as putea avea relatii multiple. Daca imi place o fata ma concentrez asupra ei si atat...Vei reusi sa treci si peste. Nu cunosc situatia sau pe tine si pe el, dar intr-un final, se intampla. Uiti si tu de cine te-a uitat.
    Acum, in legatura cu subiectul, eu unul nu tin partea nimanui. Dar nu as putea iubi doua persoane simultan, cu atat mai mult nu as putea avea relatii multiple. Daca imi place o fata ma concentrez asupra ei si atat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze, nu stiu de ce a aparut asa :|Scuze, nu stiu de ce a aparut asa :|

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi se pare că fiecare dintre sexe înșală la fel de mult. Cât despre relațiile multiple, am trecut prin asta. Și cumva știu prin ce simți. Sper să treci peste, pentru că, dacă continui să-ți petreci timpul gândindu-te la el, îți vei face numai rău. Oamenii vin și pleacă.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-i nimic Tibi:))

    @Lamaitza:Şi eu sper să trec tu totul peste.Am trecut prin nişte momente dificile în familie aşa că nu am avut timp să sufăr din cauza lui.Dar acum m-am mai calmat şi-mi aduc uneori aminte de ce mi-a făcut..

    RăspundețiȘtergere
  5. intotdeauna am spus si voi sustine ca femeile inseala mult mai mult decat barbatii.
    pentru ca noi stim cum sa o facem , fara ca ei sa isi dea seama.
    aici e diferenta. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Julie, ai atât de multă dreptate :))

    RăspundețiȘtergere