marți, 7 iunie 2011

Hello.

Dragă jurnalule,

Bănuiesc că ar trebui să mă prezint mai întâi nu?Well,sunt Chloe,am 17 ani şi m-am hotărât să îmi fac un alt jurnal online,unde să îmi pot scrie toate gândurile fără să mi le citească cineva cunoscut.Celălalt era numai al meu la inceput,pănâ când l-am dat unei prietene,care l-a dat altei prietene...şi continuarea cred ca o ştii.Acum nu mă mai simt bine sa ma deschid cum o făceam înainte.

Mai am o varianta de a ta în scris,doar că uneori nu imi pot trage un şut în fund să mă pun la birou şi punct.Aici scriu mai repede şi dacă am noroc,mă mai trezesc şi cu un sfat.

Nu cred ca e relevant să iţi spun din ce oraş sunt,la ce liceu învăţ sau care e numele adevarat.Chloe e probabil mai drăguţ.

E fix 00:00.Bine.Sau a fost acum o secundă.În seara asta sunt singură acasă,mama e la servici.Iubesc serile ca astea.Nu îmi spune nimeni cum sa îmi fac programul,când să mănânc,să mă apuc de teme,etc.Mă organizez cum vreau.

Singurătatea e bună uneori ştii?Nu credeam că am să spun asta,dar uneori imi este mai aproape decât un prieten.Bine,nu chiar atât de aproape,doar că mă face să îmi adun gândurile şi să  îmi revin intr-o oarecare măsură.

Vreau să scriu despre atât de multe lucruri şi simt că nu am timp.Dar cum incepe vacanţa timpul o să fie numai al meu.Mai am mai puţin de 2 săptămâni.

De mâine incep confesiunile aici.De mâine îmi pun toate gândurile aici.De mâine.Acum sunt prea obosită.Gândul îmi stă numai la patul din dormitor.

Noapte bună.

A ta,
Chloe




3 comentarii: