sâmbătă, 18 iunie 2011

Enrique Iglesias - Somebody's Me

Dragă jurnalule,

M-am întrebat de multe ori cum ar fi ca eu să fiu altă persoană.De ce?Pentru că nu-mi place..de mine?Sau e pur şi simplu o întrebare normală pe care şi-o pune oricine?

De când am intrat în liceu m-am schimbat extrem de mult.Eu cu 2 ani în urmă şi eu de acum suntem 2 persoane total diferite.Probabil am trecut prin acea super-mare transformare din timpul adolescenţei.Probabil.
Eram timidă,nu aveam iniţiative,eram o mică(sau mare,ţinând cont de înălţime)(relativ) tocilară(asta spuneau unii colegi,dar eu chiar învăţam din plăcere şi nu toceam) şi nu ieşeam din anumite tipare.Doar visam.Eram o colegă cuminte,care nu facea nimic greşit,în care toţi părinţii şi profesorii aveau încredere.Nu puneam gura pe nimic de băut,la petreceri nu-mi plăcea să dansez deloc(nu că ar fi avut prea mulţi iniţiativa pe atunci).

Ei bine,acum sunt atât de curajoasă(sau cel puţin asta îmi place să cred)încât fac acţiuni care mă pun în faţa tuturor,încât eu le organizez.Şi o mare parte din timpul meu e ocupat de ele,mă pasionează foarte mult şi mă fac şi să uit de anumite gânduri care nu-mi fac prea bine în mod normal.Nu mă opresc din a intra în conversaţiile din grupuri mai mari,chiar cu persoane pe care nu le cunosc.

Nu sunt sufletul petrecerilor,dar nu mă opresc din a mă distra pe cinste.Nu mă îmbăt la ele,dar îmi place să beau shoturi de tequila cu prietenele mele.Am învăţat să-mi pun corpul în valoarea,dar într-un mod plăcut.Aşa că iubesc rochiţele care îmi pun in evidenţă picioarele lungi şi frumoase şi maschează faptul că am sânii mici(nu sunt complexată de ei deloc,dar recunosc că mi-ar plăcea să fie puţin mai mari).Nu mai ştiu ce muzică ascultam înainte,dar ştiu sigur că acum în topul ascultărilor mele se află Magic Fm.Şi bănuiesc că se ştie ce muzică bună este în fiecare zi.

Încă sunt bună la şcoală.Dar nu la fel de bună pe cât obişnuiam să fiu.Nu am scăzut sub 9 deloc,dar pentru orgoliul meu asta nu este de ajuns.Încă am anumite planuri pe care vreau să le duc la capat în legătură cu acest capitol.

Încă am anumite defecte pe care nu mi le pot schimba.Dar toţi le aveam(nu că m-aş consola cu gândul ăsta).

Aş mai scrie dar trebuie să mă pregătesc pentru un concert.2 zile o să fiu plecată la bunici,am internet pe telefon dar nu ştiu dacă o să-mi pot accesa contul să mai scriu puţin.

A ta,
Chloe

ps:Enrigue Iglesias pentru că asta ascultam acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu