marți, 28 iunie 2011

Nu-mi place ţara mea

Dragă jurnalule,

Urăsc oraşul în care stau.Jur că nu e nimic de vizitat aici care să merite cu adevărat.Urăsc faptul că nu am destui bani să vizitez în fiecare vară toate chestiile minunate care se află în România.Urăsc faptul că lucrurile care poate mai au o speranţă sunt distruse de cei care vor doar să îşi umple buzunarul.
Urăsc persoana care se ocupă acum de învăţământ.Nici nu mai ştiu cine e.Schimbă atâtea legi,fac experimente pe noi,ne chinuie,se joacă şi cu bieţii profesori.Şcoala de înainte era foarte bună.Elevii români erau foarte apreciaţi de cei din afară.Poate încă mai sunt dar nu la fel de mult după părerea mea.
Urăsc parlamentarii.Mi se par nişte idioţi,cam de la un capăt la altul.Vin numai cu idei tâmpite care nu ajută pe nimeni.Toţi se joacă cu tot pe banii noştri.Spun că fac orice pentru binele ţării,când de fapt ea se duce pe apa sâmbetei în continuare.
Urăsc să văd că nimeni nu încearcă să schimbe nimic.Pentru că toţi pupă în fund pe cineva.Voi o să muriţi,dar noi tinerii ce vom face?Chiar vreţi ca toţi să plecăm afară şi să ne abandonăm "mama"?Probabil că asta vom face.
Mi-e milă de părinţii tuturor.Se chinuie pentru noi,dar ţara nu le permite să facă atât de multe pe cât ar vrea.Şi mi-e milă şi de noi.Eu încerc să răzbesc cu ajutorul cărţii,dar oare va fi ea mai importantă decât banii persoanei cu care mă voi întrece?

A ta,
Chloe


4 comentarii:

  1. România este o țară chiar frumoasă, în ciuda tâmpiților care o conduc; sunt locuri frumoase de vizitat și unde să-ți petreci vacanțe. Cu toate acestea, cum ai spus și tu, există oameni care fac tot posibilul să o facă să arate cât mai prost posibil. Elevii care învață, se găsesc pe locul doi, iar pe cel fruntași sunt doar cei slabi de înger, dar cu portofelul plin. E cam nașpa să recunosc, dar ne ducem de râpă, puțin câte puțin.

    RăspundețiȘtergere
  2. Avem o tara frumoasa, pacat ca e locuita :))

    Ar fi mai bine ca toti sa o lase pe mana cuiva capabil de ea, dar apoi cine si-ar mai umple buzunarele pe seama ei? Asa ca singura solutie pare ori sa ignori totul pentru ca nu ai avut norocul pe care l-au avut altii, ori sa pleci si sa mergi undeva unde stii ca ai o sansa.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Tibi,e păcat că sunt numai 2 soluţii,dar ne adaptăm noi.Trebuie

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu daca doar astea sunt, eu pe astea le vad...

    RăspundețiȘtergere