marți, 19 iulie 2011

Hello

Draga jurnalule,

Fix cand incepeam postarea a intrat cineva in camera si am amanat iarasi scrisul.
Well,nu am timp de stat la taclale cum as vrea pentru ca am putina treaba dupa.

Pe Eduardo l-am vazut si in a doua zi,in acelasi loc.Am venit mai devreme in parc si m-am asezat pe banca de langa teren.Dupa vre 15 minute am intors privirea si mi-am dat seama ca el a aparut.S-a uitat la mine,a zambit,m-a salutat si a inceput sa joace.Cred ca si-a dat seama ca il urmaream cu privirea,ca eram cu ochii pe el.La putin timp dupa a venit si un prieten de-al lui si au inceput sa joace 1 la 1.El era mai bun cu siguranta.

Mi-am zis ca nu mai fac eu primul pas,daca e sa il mai faca cineva.Asa ca am stat pe banca cam jumatate de ora si cand am vazut ca nu spune nimic,m-am ridicat si am vrut sa plec,moment in care a venit la mine si m-a intrebat daca joc cu ei."Stiam ca asta o sa dea roade".

Asa ca am inceput sa jucam.Nu stiu exact de adrenalina curgea prin sangele meu,ca am jucat mai bine ca nidioata.Dadeam cos dupa cos si de fiecare data mingea se rotea inainte sa intre.Baietii erau uimiti(si e eram ce e drept).

Prietenul lui nu vorbea engleza decat foarte putin,sunt sigura ca stia mai mult dar nu arata asta.Era si el foarte dragut.Inalt,brunet,bine facut,cu parul putin cret.Ma uitam la ei si ma intrebam care pare mai frumusel.Amandoi imi atrageau atentia.

Zilele urmatoare nu am avut cum sa trec pe acolo,ba am fost la cumpatari seara,ba la munte\mare....in seara asta ma duc iar si sper sa il revad.

Mi-am propus sa nu plec de aici fara sa sarut un tip.Sa vedem daca reusesc.

A ta,
Chloe

2 comentarii:

  1. mie nu prea mi-au placut italienii, cat am stat acolo :-? cei de varsta noastra cel putin :-? aia de peste 30-35 de ani pe de alta parte...8->
    btw: unde esti in italia?
    btw2: te asteapta o leapsa la mine pe blog :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am fost in Italia pana acum , dar se spune in general ca italienii sunt chipeși.


    Pana vei revenii in țara , așteptam
    sa aflam daca ai reusit sa saruți un italian si sa ne povestești cum a fost .

    :) P.s. Mulțumesc de comentarii.

    RăspundețiȘtergere