luni, 11 iulie 2011

Este


Draga jurnalule,

Este ca o fantoma nenorocita care ma bantuie zilnic,care imi intra in creier si sta ascunsa prin toate coltisoarele pe care le gaseste.Care ma face sa rememorez toate clipele frumoase petrecute impreuna si care nu se opreste.Nu.Parca e pusa pe repeat aceasta actiune,nu vrea sa se opreasca oricat as vrea sa o scot de acolo.Degeaba ii spun ca nu mai are voie sa intre in gandurile mele,ca e zona interzisa,degeaba tip si urlu,fac totul   in van.Si e frustrant.Si ma doare.Si imi vine sa bat cu pumnul in piept.Imi vine sa ii spun fantomei sa revina om,sa pot sa ii tip in fata,sa ii dau palme,apoi sa il imbratisez si sa il mai sarut odata.Un sarut de adio.Doar unul.Sa pot sa raman cu o ultima amintire frumoasa.

A ta,
Chloe

3 comentarii:

  1. hello hello

    ti-am pasat o leapsa de hateri la mine pe blog :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu daca este fantasy sau adevarat, dar imi place felul in care scrii. Am simtit fiecare cuvant pe care l-am citit. Felicitari. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Iri,multumesc.O sa ma uit pe ea azi>:d<
    @Dreams*Link:e adevarat..

    RăspundețiȘtergere