joi, 14 iulie 2011

Nu va plac pe voi,cei..

Draga jurnalule,

Iri aici de fata mi-a dat o leapsa(prima de pe acest blog ce-i drept) si am o dimineata numai buna pentru asta si o salata de fructe super.
Deeeci,trebuie sa vorbesc de tipuri de persoane care nu imi plac deloc.

1.Persoanele care se plang din orice:sunt cu siguranta pe priiimul loc.Colega mea de banca este o adevarata plangacioasa.Toata ziua imi zice ca o doare capul,ca o doare mana,ca o doare piciorul,ca i s-a rupt unghia,ca si-a iritat fundul.Nu suport asta absolut deloc.Sa se duca la medic,sa ia o pastila,dar sa taca din gura.De cand am avut in casa o persoana care a suferit pana a murit eu nu mai indraznesc sa ma plang de dureri minore.Pentru ca credeti-ma,o durere de cap este cu adevarat minora.

2.Fetele slabe care spun ca sunt grase:domnisoarelor!!!Nu va vedeti bine imaginea in oglinda,o vedeti distorsionata,sau pur si simplu chiar sunteti tampite?

3.Barbatii care inseala:bine,recunosc,aici sunt extrem de subiectiva.Doar ca nu pot sa pun si aceasta categorie.

4.Oamenii prefacuti:Credeam ca toata lumea stie ca in pielea noastra,cand ne comportam natural,suntem cei mai ok.Nu cand aratam cate o masca in fiecare zi.

5.Oamenii laudarosi: Stiu ca era o vorba,"Lauda de sine nu miroase-a bine".Ei bine,eu cred ca se aplica si in zilele de astazi.Chiar crede cineva ca ma intereseaza sa aud zilnic ca si-a mai cumparat o rochie,ca si-a pus unghii false,sau alte de genu?Daca imi place ce vad te laud eu,nu trebuie sa ceri tu felicitari.

Well,nu am mai adaugat oamenii care mint,care barfesc,si alte cateva specimene,banuiesc ca nimeni din noi nu ii aprecieaza.
Leapsa o dau mai departe la: 

A ta,
Chloe


4 comentarii: