sâmbătă, 9 iulie 2011

Sunt aici




Draga jurnalule,

Inca traiesc doar ca nu sunt singura in casa si nu prea pot scrie pe laptop fara sa treaca cineva pe langa mine si sa isi arunce ochii pe gandurile mele ascunse.
Cum gasesc o dimineata in care sa fiu singura iti povestesc ce fac pe aici.
Vrei sa stii unde sunt?Pastele sunt delicioase.
Magazinele erau pline.Le-am golit eu.Nu ma pot stapani,zilnic vad ceva superb,parca sunt un animal ce nu se poate satura de mancare,doar ca eu nu ma pot satura de haine.O sa ajung la sapa de lemn.Nu-i nimic,cheltui banii mei,se merita in aceasta vacanta.
Maine o sa merg la mare,o sa ma intorc acasa cu un bronz minunat si cu multe poze.(si la fel de multe scoici,am acasa colectie,mi le aduceau prietenele mele cand veneau din alte tari).Terenul nu mai e liber.Revin.
Voi,cei care ma citit,ce mai faceti?
SA NU UIT,TOTI BARBATII DE AICI SUNT MINUNATI.

A ta,
Chloe

Un comentariu: