marți, 16 octombrie 2012

Hm..

Dragă jurnalule,

Am uitat de tine. De ce să mint?  Dar azi nu puteam să dorm la prânz şi mi-am amintit de tine. Mi-am amintit că te-am început într-o zi şi te-am abandonat. Cred că o să reîncep sa te stresez cu melodramele mele.

Mă simt cam singură de la o perioadă. Mai exact de când am început iar şcoala,maai exact de când s-a terminat vara. Apropo de vară, a fost una superbă. Am iubit, am fost la mare, am ieşit la serate, am şi muncit. Şi mi-a plăcut tot ce am făcut.

Iar acum..a început chinul clasei a 12-a. A început toată nebunia cu bacul şi facultatea si au început şi pregătirile pentru admitere. Dar supravieţuim. Au putut alţii, putem şi noi. Mai plângem un pic, mai învăţăm un capitol la chimie, mai ascultăm puţină muzică, mai rezolvăm integrale la mate..O să meargă treaba.

Mai e cineva pe aici? Mă mai citeşte cineva, sau mi-aţi uitat şi voi blogul?

A ta,
Chloe


2 comentarii:

  1. Eu sunt pe aici încă! :) Ce drăguţ, şi eu sunt a 12-a! Succes la bac!

    RăspundețiȘtergere
  2. prezenta la datorie.
    ai avut o vara frumoasa. ma bucur.
    te imbratisez.

    RăspundețiȘtergere