vineri, 2 septembrie 2011

Tabu pentru fete.

Dragă jurnalule,


Vorbeam cu Sophie intr-o seara despre sex,iubire,băieţi.Şi a deschis subiectul masturbare.La care normal că am tăcut.Este tabu pentru noi fetele din ce am observat,nu am auzit în nici un grup vorbindu-se de asta,oricât de deschise ar fi fost între ele persoanele din el.Şi eu nu l-am deschis niciodată,normal că apare în cap ideea de "voi fi privită ciudat dacă voi vorbi despre asta".

La băieţi e clar.O fac,unii chiar recunosc asta,mulţi fac glume pe seama acestui lucru,e ceva firesc(sau nu)pentru ei.Dar la noi treaba sta altfel.

Nu am evitat nimic faţă de Sophie,ne ştim de prea mult timp să ne ruşinăm una faţă de cealaltă.Aşa că i-am zis doar că da,fac asta uneori,dar mă rezum la asta,nu ştiu cum să continui să vorbesc despre asta sau ce să spun.Şi a început ea.A spus că e o prostie faptul că e tabu,lucrul acesta ar trebui să fie normal pentru noi.De ce?Pentru că ne cunoaştem trupul mai bine.Ne exploatăm,aflăm ce ne place,ne simţim bine în lipsa unui partener,ne eliberăm de anumite emoţii.

Conversaţia a fost puţin mai lunguţă,dar cam la asta s-a rezumat.Ideea e următoarea-De ce totuşi noi,fetele,nu tratăm acest subiect între noi deloc?Şi de ce pentru băieţi e mult mai uşor?

ps:Am decis să scriu această postare după ce am văzut Black Swan.Asta mi-au adus cuvintele Sophiei în minte.

A ta,
Chloe

3 comentarii:

  1. Există o vorbă: mulţi o fac, puţini recunosc.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu as spune ca toti o fac si putini recunosc.

    Ideea este ca la baieti e diferit prin natura noastra consturctiva, vorbim despre sex la modul teribil de relaxat si in gura mare fara probleme pentur ca tot noi suntem cei care injuram mia mult si care folosim cuvnte obsene mai des..

    fetele sunt mai retrase cand e vb de viat alor sexuala, nu dau afara din carapace, nu se simt safe sa discute despre asta, e grauntele lor din cutiuta lor..
    uneori e atat de wrong sa nu vb cu alta femeie tu ca femeie despre chestiile astea.

    RăspundețiȘtergere