luni, 12 septembrie 2011

School started again today

Dragă jurnalule,

Ieri am zis că încerc să am un timp cât mai plăcut ca pentru ultima zi de vacanţă-Aşa că am început cu câteva cumpărături de dimineaţă,la prânz am fost cu o prietenă la un film,iar seara la o terasă.M-a cam mâncat pe mine în fund să beau la ora 10 o cafea,aşa că noaptea nu am prea reuşit să dorm bine.

Dimineaţă,la ora 9 eram la liceu.Veşnica cămaşă albă,fustă neagră,cravată,şi pentru prima dată în prima zi de şcoala pentru mine,tocuri.Fiind mai înaltă,nu prea le port,dar ieri mi-am cumpărat unele numai bune de liceu.Pentru prima dată de asemenea,am văzut aproape toate fetele cu tocuri,numai câteva erau rătăcite în balerini prin liceu.Machiate,cu părul aranjat frumos,cu geanta achiziţionată din cine ştie ce ţară,cu bârfele pregătite.Aşa începe liceul aici.Şi desigur,cu flori pentru diriginţi,flori date numai pentru a face o impresie bună.

Nu eram aşa de cochetă ca puştoaicele de a 9a pe când eram de vârsta lor.Acum,le confunzi uşor cu cele de a 11-a,a12-a,nu prea mai ştii să faci diferenţa între ele şi noi.Mă întreb cum vor mai arăta generaţiile următoare.

În clasă,pe chipurile tuturor se citea plictiseala.Diriginta a venit cu un discurs legat de bac,de materii,de profesori,de bun simţ,de tot ce i-a trecut prin minte.Nu a uitat să ne specifice că vom da lucrări în primele săptămâni,că uniforma e obligatorie,că mâine am face bine să fim tot în fuste,să nu apărem în blugi.Nu a uitat să ne strice cheful de tot din prima zi.Desigur,nu că el ar fi existat prea mult.

Azi ca azi..dar mâine..Mâine începe adevărata şcoala.

A ta,
Chloe

2 comentarii: