duminică, 1 ianuarie 2012

Muhaha

Dragă jurnalule,

Băiatul ăla ştia să satisfacă o fată fără sex.Nu ştiu dacă mai vorbim sau nu,ideea e că m-am simţit al naibii de bine.
Ne-am cunoscut mai bine dansând şi după am ajuns în dormitor.Eram la o petrecere.Încerc să-mi dau seama dacă am trecut repede la maini pe sub bluză şi etc.A vrut mult.I-am zis că da,ar fi prima oară,şi nu vreau să fie aşa,deci să nu continue să-şi facă planuri.
Nu ştiu prea bine ce să povestesc.M-a sărutat aproape peste tot.M-a muşcat.Simţeam că explodez.Probabil eram puţin mai fierbinte decât ar fi trebuit şi din cauza câtorva pahare băute înainte.Vroiam să ne alăturăm celorlalţi,dar vroiam să şi rămânem împreună.Când ne-am ridicat din pat şi mi-am pus sutienul şi bluza la loc,m-a pus la perete înainte să deschis uşa.Şi am mai continuat.
Noaptea a fost mai lungă,dar rămân la atât.

A ta,Chloe

3 comentarii: